کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316536 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گران فروشی به بهانه‎ی درج شبنم تخلف است

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه هیچ واحد صنفی حق ندارد به بهانه‎ی نصب بارکد شبنم ، کالای خود را گران تر به فروش برساند، گفت: این اقدام تخلف است و بارکد شبنم به هیچ وجه هزینه‎ای بر دوش فروشندگان نمی گذارد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ مجتبی فرمهینی فراهانی در مراسم امضای تفاهمنامه‎ی همکاری میان شرکت خدمات انفورماتیک راهبر و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای مبارزه با جعل کالاهای تولید داخل، با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان توانمند کشور از وجود کالای جعلی و مشابه با کالای معتبر ایشان و سوء استفاده از برندهای برتر توسط جاعلان و کلاهبرداران گلایه مندند، گفت: همین مساله ما را بر آن داشت تا از تجربه‎ی موفق شبنم در بخش کالای وارداتی در مسیر مبارزه با کالای جعلی نیز استفاده کنیم.

فراهانی گفت: سازمان غیر رسمی قاچاق سال‎ها است که در کشور ما پا گرفته، فعال است و منافع دارد و شبنم مثل نوزاد نوپایی است که آمده در مقابله با این پدیده‎ی شوم قرار گیرد. قطعا میان این دو تقابل ایجاد می‎شود و پیشرفت پروژه به ضرر قاچاق تمام می‎شود.

وی افزود: برخی بزرگ نمایی‎ها در بخش تخلفات شبنم به همین تضاد منافع میان قاچاقچیان و شبکه‎ی بازرسی و نظارت مردمی باز می‎گردد.

وی با بیان اینکه در هر پروژه‎ای خطای انسانی و تخلف اتفاق می‎افتد و شبنم هم از این قاعده جدا نبود، گفت: در مرحله‎ی نخست اجرای شبنم چالش هایی مشاهده شد که مورد بررسی قرار گرفت و در مرحله‎ی دوم اجرا این نقایص برطرف شد.
 
مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک راهبر از آغاز مرحله سوم کد گذاری کالا تحت شبکه بازرسی و نظارت مردمی از 15 دی ماه خبر داد و گفت : تاکنون بیش از 300 میلیون واحد کالا در کشور برچسب گذاری شده است که 230 میلیون از این رقم مربوط به کد گذاری کالا در مرحله واردات و 70 میلیون مربوط به کد گذاری در سطح عرضه است.
 
همچنین محمود اعلایی گفت: پروژه‎ی شبنم در حال حاضر 12 هزار نفر همکار در قالب اپراتور، کارگزار و نصاب دارد و 5 هزار واردکننده عضو سامانه شبنم هستند.

وی گفت: علی رغم کم و کاستی هایی که در مسیر اجرای پروژه داشتیم، شبنم به خوبی پیش رفته است و اکنون در بخش برچسب گذاری کالاهای وارداتی پروژه  به دوران بلوغ خود رسیده است و امیدواریم بر پایه‎ی تجربیات قبلی در بخش تولیدات داخلی هم با موفقیت پیش روی کنیم و بتوانیم در مسیر حمایت از تولیدکنندگان شریف داخلی و محصولات کیفی ایرانی گام برداریم.

وی افزود: در بسیاری از کشورها با هدف حمایت از برندهای برتر از این روند کد گذاری کالا که برای خریدار امکان تشخیص کالای اصل از جعلی را فراهم می کند استفاده می شود.

اعلایی گفت: با توجه به اجرای پایلوت موفق کد گذاری کالاهای داخلی که سه ماه پیش در استان آذربایجان غربی اجرا شد امروز با همکاری انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سراسر کشور عملیاتی می شود.

به گزارش سیتنا، مدیرعامل راهبر در خصوص بروز برخی تخلفات از جمله وجود بارکد نصب نشده روی کالا در بازار گفت: این مساله به مرحله نخست اجرای پروزه باز می گردد که برچسب ها در اختیار واردکنندگان قرار می گرفن و متاسفانه تخلفاتی صورت گرفت که بسیار محدود هم بود.

در ادامه مدیرعامل انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: بر اساس بررسی های انجمن ، تولیدکنندگان برتر کشور رغبت دارند که به منظور حفاظت از نام و اعتبار برند خود در بازار به پروژه شبنم بپیوندند و برچسب دوبعدی به عنوان شناسه کالا روی محصولاتشان درج شود.

محمد جعفری، گفت: انجمن ملی حمایت از مصرف کننده با بیش از 300 شعبه در سراسر کشور آماده است که در عرصه حمایت از تولیدکنندگان داخلی  شبکه بازرسی و نظارت مردمی را همراهی کند.

وی افزود: چرخه‎ی اقتصاد کشور را تولید، توزیع و مصرف تشکیل می دهد و این سه ضلع باید همسو و متوازن رشد کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم. بر این اساس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف حمایت از مصرف کننده توجه خود را به بخش تولید نیز معطوف داشته است.

جعفری گفت: متاسفانه در حال حاضر تولید کنندگان توانمند داخلی با وجود زحمات زیادی که در مسیر تولید محصول کیفی و برند سازی متحمل می شوند اما دست آخر به واسطه کالاهای جعلی که به واسطه کلاهبرداران و جاعلان وارد بازار می شود خسارت می بینند. در نتیجه انگیزه تولید محصول کیفی کاهش یافته و در نهایت مصرف کننده متضرر می شود.

وی افزود : بارکد دوبعدی شبنم که شناسه ای منحصر به فرد است و امکان بازشناسی کالای اصل از کالای جعلی را فراهم می کند راهکار مناسبی است تا با به کارگیری فناوری های نوین و به روز، راه را بر ورود و عرض اندام کالا های جعلی به بازار کشور ببندیم.

وی یادآور شد: طراحی برچسب شبنمی که روی کالای داخلی نصب می شود متمایز از شبنم های کالاهای وارداتی است و روی آن لوگوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت، شبکه بازرسی و نظارت مردمی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان درج شده است.

گفتنی است با امضای تفاهمنامه همکاری میان انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و شرکت خدمات انفورماتیک راهبر که امروز در محل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام شد، مبارزه با جعل کالاهای تولید داخل به واسطه درج بارکد دوبعدی شبنم در سراسر کشور آغاز شد. همچنین بارکد دوبعدی شبنم ویژه کالاهای داخلی نیز رونمایی شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12772 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/10/11 تعداد مشاهده: 1817
سافت گذر